Prietenelor mele

        
        Astăzi este ziua de nașterea a uneia dintre cele mai bune prietene ale mele și m-am gândit că este o ocazie bună pentru a așterne pe hârtie acest articol pe care îl aveam în minte de ceva timp.
        Am decis să mă las inspirată de tot ce mi-au arătat prietenele mele de-a lungul anilor în care am trăit experiențe frumoase împreună.
        Prietenia noastră a rezistat testului timpului, greutăților din viața fiecăreia, fricilor, dificultăților, uneori a neînțelegerilor și a fost sudată de apropiere și sprijin.
        Mă simt recunoscătoare că v-am cunoscut și că v-am recunoscut în mine. Poate nu mi-am exprimat suficient mulțumirea pe care o am când privesc și mă gândesc la prietenia noastră. Ați reflectat atât de frumos și susținător părți din mine, cu răbdare și încurajare, deși uneori mi-a fost greu să văd lucruri pe care mi le-ați arătat. Eu știu în ce fel am avut nevoie de prietenia voastră: am învățat de la fiecare dintre voi ceva despre mine, lucruri de care eram conștientă pe de o parte, dar și aspecte neconștientizate.
        Fiecare dintre voi ați apărut la momentul potrivit în viața mea, neplanificând vreodată să devenim prietene, totul curgând natural și fără efort. Cu unele dintre voi am fost prietene din copilărie și am crescut împreună, altele mi-au devenit prietene în școală, liceu sau facultate; de altele m-au legat alți oameni, am sudat prietenii la locul de muncă, câteva mi-ați fost alături pentru o anumită etapă din viața mea și am înțeles că și acest lucru este în regulă, că este ok ca drumurile noastre să se despartă undeva.
        Mă bucur să văd că în momentul prezent prietenele mele traversează o perioadă de schimbări majore, adaptări și descoperiri de sine, oglindind atât de bine propriul meu proces. Regăsesc cu plăcere în câmpul meu această reflectare la care privesc cu atenție, curiozitate și conștientizare.

        Fiecare dintre noi suntem pe drumul cel mai potrivit pentru binele nostru și avem nevoie să credem în el, că ne va duce Acasă. Avem voie să ne oprim din când în când și să fim atente la nevoile și dorințele noastre, să ne dăm seama ce vrem, să luăm o pauză și să respirăm, să ne permitem să fim așa cum suntem și altora să fie. Astăzi este despre noi și despre prietenie!

*Sursa foto: http://www.barefoot-bohemian.com

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce-am mai râs! - William Saroyan

Vulner-abilitatea

Copilul Natural